Saturday, 24 December 2011

Result PMR ?

Assalammualaikum .
Heh , aku baru je teringat nak update lepas 3 hari dapat result . By the way , Otanjoubi Omedetou , Aiba ! Aku rasa time nak ambil result tu tak surprise and tak nervous sangat la waktu nak tengok slip . Dan , aku tak de waktu nama aku diumumkan . Datang sekolah lewat then Pak Cik Latif (Ayah Atifah) ada kat pintu pagar . "Nabilah, cepat pegi dewan . Kamu dapat 8A" . Aku rasa macam melayang atas angin je waktu jalan gi dewan . Dah tahu result so tak la nervous or pucat sangat muka .

Result Aku~
Kat dewan ? PK tengah cakap pasal hape entah . Pengetua duk tercari-cari sapa entah . Then , bebudak 8A panggil aku nak atas pentas . Then , pengetua terus tangkap gambar kami . Dia cari aku rupanya ~  Hehehe . Alhamdulillah , semua budak KRK tahun ni buat yang terbaik . And sekolah kami dapat 10 orang straight A . Okey la sebab sekolah luar bandar kan ? 8 dari kelas aku and 2 lagi dari kelas sebelah . Congrats to Anis , Atifah , Nisa , Rossilawati , Hamzah , Hanani , Anjali , Syafiqah , and Hani . ^^

And balik tu Abah dah warning siap² , "jangan enjoy sangat" . Hadiah ? Heh, abah cakap tak de punya nak bagi sebab aku yang patut bagi hadiah kat diorang sebab hari²  diorang hantar aku pegi sekolah . Mum cakap pergi umrah next yr(insyaAllah) tu kira hadiah la tuh . Aku no comment je . Yang dua orang lagi tu ? Nanti aku tuntut . ;D


Gambar ambil kat Google je . Besday Ohno haritu aku ada kat KL . Besday Aiba lak aku baru balik dari KL . So , tak sempat nak buat apa² . Ingat tak dalam post aku haritu kalau aku kejam aku celebrate besday dia makan biskot LEXUS je ? Dan , snack yang ada skrang kat rumah aku pun yang ada biskot LEXUS je . Wakakaka . Nak buat kek kesian kat Mum since dia penat² drive balik KL . So , barang nak buat tu tak de . Takkan nak buat mogok suruh Mum kuar pegi ber ingredient pulak kan ? So , OTANJOUBI OMEDETOU AIBA !

And , keluarga kucing kat belakang rumah aku bertambah ! Tompok dapat anak . 5 ekor kot ? Kucing ? Actually kitaorg(family aku) bg makan kat diorang . So , diorang lepak maut kat belakang . Abah kata diorang ni baik sebab tak masuk rumah and tak buang 'ketul emas' kat rumah kitaorg . Si Puteh nak kena buang sebab dia ada kurap . Mum tak bagi aku sentuh dia . Tp bulu Puteh cantik ! >_<

No comments:

Post a Comment

Leave Cupcakes For Me ! :D